»Izhodišče tega komentarja je, da imamo problematično dostopnost, da imamo slabo razvit javni potniški promet, kar vpliva na dostopnost tega dela prebivalstva, ki ne more uporabljati osebnega avtomobila, in posledično, da potrebujemo drugačen pogled na prometno politiko.«
»Opozarjamo, da ima širitev Dunajske ravno nasprotne učinke, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrenih plinov – te bi morala Slovenija znižati za 36 odstotkov glede na leto 2005.«
»Dejstvo je še bolj skrb vzbujajoče, saj Evropska unija namenja velika sredstva za nadomeščanje osebnega prometa s spodbujanjem aktivne mobilnosti – hoje, kolesarjenja in javnega potniškega prometa; sprejela je tudi zavezujoče cilje za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030 za vsaj 55 odstotkov glede na leto 1990.«
»Če ne bomo okrepili javnega potniškega prometa, ki lahko vsaj delno prestreže promet na cestah, bodo zastoji neizogibni.«
»Že danes vemo, da bodo prometni tokovi rastli hitreje, kot jih trenutna slovenska prometna politika iz naslova javnega razvoja javnega prometa rešuje.«
»Niti poleti ni tako zgoščen promet na tako številnih delih slovenskih cest kot v tem tednu. Gre za to, da se mešata dnevni promet, turistični promet in še tovorni promet. Takrat je jasno najhuje.«
»Je del prometne hrbtenice Evrope in vseevropskega železniškega omrežja TEN-T, hkrati pa želimo olajšati in pospešiti razvoj in učinkovitost javnega potniškega prometa ter s tem pomagati zelenemu prehodu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju